Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКубінець, Владислав
dc.date.accessioned2024-01-05T09:34:40Z
dc.date.available2024-01-05T09:34:40Z
dc.date.issued2023-12-08
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165715
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі було проведено аналіз маркетингової діяльності компанії на ринку консалтингових послуг, яка спеціалізується на консультуванні бухгалтерської та управлінської діяльності, а також розробкою програмного забезпечення для клієнтів та власних потреб. Об’єкт розроблення: управління маркетинговою діяльністю компанії на ринку консалтингових послуг. Мета кваліфікаційної роботи: вивчення та дослідження теоретико-методичних та практичних положень щодо удосконалення управління маркетингової діяльності компаній в сфері консалтингових послуг. Положення, що захищаються: у маркетинговій стратегії ТОВ «Я.К.О.Девелопмент» використовується глибокий аналіз ринку консалтингових послуг, що дозволяє визначити перспективи та можливості удосконалення управління маркетинговою діяльністю компанії. Цей аналіз має безпосередній вплив на обсяг та структуру продажів компанії, а також допомагає визначити оптимальні інструменти для стимулювання продажів. У роботі використані такі методи досліджень: дескриптивний аналіз для опису ринку консалтингових послуг, дедукція для вивчення загальних принципів управління маркетинговою діяльністю, аналіз і синтез для аналізу та узагальнення даних, порівняльний аналіз для порівняння компаній та аналіз фінансових показників для оцінки рентабельності маркетингових заходів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectКОНСАЛТИНГОВІ ПОСЛУГИ, УПРАВЛІНСЬКІ МЕТОДИ, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇuk_UA
dc.titleУправління маркетинговою діяльністю компанії на ринку консалтингових послугuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу