Формування асортиментної політики підприємства в умовах воєнного стану
Zusammenfassung
В кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність компанії на ринку продажу хімічної сировини та його роботу під час війни. Проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) середовище компанії. Проведено маркетингове дослідження клієнтів компанії з метою визначення доцільності розширення асортименту під час війни.
Об’єкт дослідження: процес організації і координування маркетингової діяльності ТОВ «ЛІКА ГРУПП» на ринку оптового продажу хімічної продукції.
Предмет дослідження: науково-методичні аспекти формування асортименту ТОВ «ЛІКА ГРУПП».
Мета кваліфікаційної роботи: дослідити поточний стан ТОВ «ЛІКА ГРУПП» для вдосконалення та розширення його асортиментної політики.
Положення, що захищаються: дослідження споживчих очікувань клієнтів компанії дозволило виявити рекомендації щодо покращення асортиментного портфелю компанії «ЛІКА ГРУПП», а саме розширення асортименту хімічної сировини у вигляді домішок до побутових та промислових хімії та косметики, а також сухих будівельних сумішей, та створення відповідного розділу на офіційному сайті, створення CRM-системи для кращої взаємодії з наявними та новими клієнтами компанії.
Інформація щодо впровадження (за наявності): результати дослідження будуть використані ТОВ «ЛІКА ГРУПП» задля покращення роботи компанії, а саме розширення асортименту та ринків праці, активізація веб-сайту.
Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок із виконаною курсовою роботою з економічного обґрунтування маркетингових рішень та тезами для конференції «Majesty of Marketing» на тему «Formation of the assortment during the war». Результати роботи можуть бути використані компанією, яка займається оптовим продажом хімічної сировини. Робота має застосування у маркетинговій діяльності дистриб’ютора хімічної сировини. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у продовженні роботи під час війни, що сприяє покращенню економічного стану країни.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення асортиментного портфелю компанії; створення сайту компанії та поширення даного оновлення серед споживачів за допомогою SEO-налаштування; розширення клієнтської бази та впорядкування її за допомогою CRM-система.
У роботі використано такі методи досліджень: метод експертних оцінок під час оцінки факторів внутрішнього та зовнішнього середовища компанії; методи маркетингового аналізу, а саме IFAS-аналіз під час оцінки факторів внутрішнього середовища компанії, PEST-аналіз та EFAS-аналіз під час оцінки факторів зовнішнього середовища компанії, 5 сил Портера для оцінки конкурентоспроможності компанії, SWOT-аналіз при обґрунтуванні маркетингових напрямів розвитку компанії, АВС-XYZ-аналіз під час дослідження асортименту компанії, матриця Mckinsey для розробки стратегій розвитку асортименту компанії, фінансова модель, метод розрахунку чистого приведеного доходу (NPV), метод визначення індексу рентабельності інвестицій (PI).