Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПетухов, Владислав
dc.date.accessioned2024-01-05T09:43:54Z
dc.date.available2024-01-05T09:43:54Z
dc.date.issued2023-12-08
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165720
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність ТОВ Євромікс, зареєстрована торгова марка «Henkel» на ринку побутової хімії в Україні. Також проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище компанії. Проведене маркетингове дослідження поведінки та лояльності споживачів підприємства з метою виявлення потреб та збільшення прибутку підприємства. Об’єкт кваліфікаційної роботи: процес управління маркетинговою діяльністю компанії. Мета кваліфікаційної роботи: удосконалення теоретико-методичних складових управління просуванням товарів компанії у площині сталого розвитку. Положення, що захищаються: маркетингове дослідження, спрямоване на підтвердження гіпотези: споживачі побутової хімії від виробника Henkel, якого просуває підприємство Євромікс мають складнощі із знаходженням необхідної для них продукції через відсутність сайту, через який відбувається інформування споживачів щодо наявності необхідної продукції. Комплекс рекомендацій з удосконалення маркетингової діяльності підприємства на ринку FMCG сегменту. Взаємозв’язок з іншими роботами. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими проєктами з маркетингового стратегічного управління, економічного обгрунтування маркетингових рішень, науковими студентськими роботами з маркетингу. Інформація щодо впровадження: результати дослідження будуть використані ТОВ «Євромікс» ІІ задля поліпшення його маркетингової діяльності. Результати роботи можуть бути використані на підприємствах з дистрибюції. Робота має застосування у сфері організації маркетингу з продажу FMCG сегменту, а саме побутової хімії, іжї і т д. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у поліпшенні просування , взаємодії із спроживачем у концепції сталого розвитку. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: Розробка сайту із відстеженням актуальних залишків товару у реальному часі та висвітлення на ньому взаємодії підпиємтсва із сталим розвитком, створення вікторин, конкурсів та розиграшів, спрямованих на промоцію концецпії сталого розвитку через споживачів Євромікс, рекомендовано запровадити кошики з роздільним збиранням відходів, у магазинах, де просувається продукція ТОВ «Євромікс», запровадження логістики рециклінгу. У роботі використано такі методи досліджень: узагальнення (при встановленні сутності маркетингових комунікацій та функціонування каналів дистрибуції), індукції і дедукції, абстракції, теорія маркетингу просування і сталого розвитку, показники ліквідності й рентабельності бізнесу, анкетування, 5W Марка Шерингтона, метод експертних оцінок, PEST-аналіз, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, SWOT-аналіз, матриця General Electric, матриця БКГ.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subject5W Марка Шерингтона, маркетинг, сталий розвиток, просуванняuk_UA
dc.titleУправління просуванням товарів компанії у площині сталого розвиткуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу