Программа антикризового маркетингу промислового підприємства
Resumen
Об’єктом дослідження є управління маркетингом виробничого підприємства.
Предметом дослідження є адаптивний метод маркетингового управління виробничими підприємствами в умовах кризових явищ.
Мета дослідження – адаптація моделі маркетингового управління виробничими підприємствами до кризового явища.
Положення, що захищаються – в умовах системної ринкової кризи виробничому підприємству необхідно розробити власну модель маркетингового менеджменту виробничого підприємства.
Методи дослідження. Для проведення маркетингових досліджень використовується наступний комплекс наукових методів: експертна оцінка – дослідження з метою демонстрації основних факторів впливу внутрішнього та зовнішнього середовища; опитування – при зборі основної маркетингової інформації; – оцінка категорійної політики компанії; REST -, IFAS-, EFAS - аналіз факторів, спрямовані на подальше розуміння маркетингового середовища; SWOT – ситуаційний аналіз; сегментація – визначення цільових сегментів ринку підприємства.
Інформаційною основою дослідження є основні теоретичні праці та результати досліджень провідних зарубіжних і українських учених у галузі маркетингового менеджменту виробничих підприємств.