Стратегія позиціонування підприємства на ринку роздрібної торгівлі
Date Issued
2023-12-08
Author(s)
Радченко, Валерія
Abstract
В кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність підприємства роздрібної торгівлі. Проведене маркетингове дослідження купівельної мотивації споживачів з метою формування концепції позиціонування для вдосконалення діяльності підприємства та підвищення показника лояльності клієнтів.
Об’єктом дослідження є взаємовідносини між суб'єктами маркетингової діяльності щодо формування стратегії позиціонування для підприємства на ринку роздрібної торгівлі.
Предметом дослідження є теоретико-методичні аспекти формування стратегії позиціонування роздрібного підприємства.
Положення, що захищаються – стратегія позиціонування, розроблена на основі проведеного маркетингового дослідження, буде сприяти побудові чіткого образу та сприйняття магазину серед цільової аудиторії.
Інформація щодо впровадження: результати, отримані в ході дослідження мають практичне значення для підприємства «Стихія тепла». За результатами проведеного дослідження, підприємство зможе розробити стратегію позиціонування.
Висновки, пропозиції щодо розвитку магазину «Стихія тепла»: визначення важливих для споживачів факторів та формування концепції позиціонування підприємства.
В роботі використані наступні методи: методи IFAS та EFAS аналізу (у процесі оцінки чинників внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства); методика SERVQUAL (оцінка рівня якості послуг); методика методи маркетингових досліджень: експерті оцінки, анкетування та особисте опитування споживачів (у процесі сегментування ринку, визначання мотивів обрання роздрібного підприємства тощо).
Об’єктом дослідження є взаємовідносини між суб'єктами маркетингової діяльності щодо формування стратегії позиціонування для підприємства на ринку роздрібної торгівлі.
Предметом дослідження є теоретико-методичні аспекти формування стратегії позиціонування роздрібного підприємства.
Положення, що захищаються – стратегія позиціонування, розроблена на основі проведеного маркетингового дослідження, буде сприяти побудові чіткого образу та сприйняття магазину серед цільової аудиторії.
Інформація щодо впровадження: результати, отримані в ході дослідження мають практичне значення для підприємства «Стихія тепла». За результатами проведеного дослідження, підприємство зможе розробити стратегію позиціонування.
Висновки, пропозиції щодо розвитку магазину «Стихія тепла»: визначення важливих для споживачів факторів та формування концепції позиціонування підприємства.
В роботі використані наступні методи: методи IFAS та EFAS аналізу (у процесі оцінки чинників внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства); методика SERVQUAL (оцінка рівня якості послуг); методика методи маркетингових досліджень: експерті оцінки, анкетування та особисте опитування споживачів (у процесі сегментування ринку, визначання мотивів обрання роздрібного підприємства тощо).
Subjects
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Радченко.pdf
Size
1.57 MB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):9a8559a709f517541a134716efdffa49