Інтернет-маркетингова стратегія просування бренду на ринку
Abstract
Актуальність теми: інтернет-технології стрімко розвиваються, змінюючи
способи, якими компанії спілкуються зі своєю аудиторією. Це означає, що
відкриваються нові можливості для маркетингу, а також з'являються нові
виклики, такі як конкуренція, зміна споживацьких звичок та технологій. Також
зростає важливість бренду та його онлайн-присутності для успіху на ринку.
Споживачі все більше звертаються до Інтернету для пошуку продуктів, послуг
та інформації про бренди. Тому оптимальна інтернет-маркетингова стратегія
стає ключовою для привертання уваги та збереження лояльності клієнтів. Після
глобальної пандемії COVID-19 багато компаній переорієнтувалися на онлайн-
продажі та маркетинг, тому розуміння ефективних інтернет-стратегій стало ще
більш важливим для відновлення та розвитку бізнесу.
Основним ринком підприємства ТОВ «Комфі Трейд» є споживчий ринок
(B2C).
Мета даної роботи - оцінка ефективності інструментів інтернет-
маркетингу на ринку В2С та розробка, на цій основі, комплексу найбільш
ефективних інструментів інтернет-маркетингу для компанії.
Об'єкт дослідження – інструменти інтернет-маркетингу на ринку побутової
техніки
Предмет дослідження – інструменти інтернет-маркетингу для
вибудовування комунікації із споживачем на ринку побутової техніки.