Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorП’ятоволенко, Олександр
dc.date.accessioned2024-01-14T11:12:35Z
dc.date.available2024-01-14T11:12:35Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165804
dc.descriptionВ інформаційно–аналітичному розділі наведено аналіз об’єкту дослідження та ключових проблем на ньому. Поставлені задачі дослідження та обрано концепції їх розв’язання. У спеціальному розділі визначені основні відмінності між класами гравців, визначені нові ігрові налаштування. В результаті визначення налаштувань проведено A/Bтестування та зроблені висновки, щодо доцільності впровадження налаштувань для всіх гравців.uk_UA
dc.description.abstractМетою даної кваліфікаційної роботи є визначення закономірностей між двома класами платячих та неплатячих гравців та підбір стратегії оптимізації геймплейних механік для підвищення рівня платежів гравців.uk_UA
dc.description.abstractПрактична цінність отриманих результатів полягає в тому, що результати цього дослідження можуть послужити важливим джерелом інформації для розробників ігор, маркетологів та дослідників, що працюють у сфері відеоігор, а також для академічної спільноти, яка вивчає вплив ігор на суспільство та культуру.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectоптимізаціяuk_UA
dc.subjectСИСТЕМНИЙ АНАЛІЗuk_UA
dc.titleАналіз показників гри жанру пошук предметів та оптимізація ігрових характеристик для підвищення платежівuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу