Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКурса, О. В.
dc.contributor.authorШевченко, С. В.
dc.date.accessioned2024-01-17T13:05:05Z
dc.date.available2024-01-17T13:05:05Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationКурса О.В. Особливості брендування на сучасному ринку коштовного каміння / Курса О.В., Шевченко С.В. // Молодь: наука та інновації : матеріали ХІ Міжнародної науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 22–24 листопада 2023 року. – Дніпро : НТУ ДП, 2023. – Т. 1. – С. 248-249.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165955
dc.description.abstractтрімкий розвиток індустрії коштовних каменів, а також еволюція підходів до маркетингу та брендування, наголошують на актуальності обраної теми. У цьому контексті важливо глибоко розуміти не тільки традиційні підходи, але й відповідати сучасним тенденціям та потребам ринку. Основна частина доповіді розкриває основні елементи, що впливають на успішність брендів у цій галузі. Особливу увагу приділено викликам, що постають перед ринками, які ще розвиваються, сучасним методам класифікації та продажу коштовного каміння, а також значенню етики та прозорості в усьому ланцюжку поставок від видобувача до кінцевого споживача. Важливо також відзначити внесок ключових брендів у формуванні трендів ринку та встановленні нових стандартів у сфері, що підкреслює зростаючу важливість стратегічного брендування у цій індустрії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectбрендування догоцінного камінняuk_UA
dc.subjectсучасний ринок коштовного камінняuk_UA
dc.titleОсобливості брендування на сучасному ринку коштовного камінняuk_UA
dc.title.alternativeОсобливості брендування на сучасному ринку коштовного камінняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk553.8uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу