Формування якісного обслуговування кліентів логістичних компаній як система масового обслуговування
Date Issued
2022
Author(s)
Малієнко, А. В.
Шиповалов, О. А.
Abstract
Описано ефективну роботу логiстичних компанiй як систему
массового обслуговування. Покращення в роботі системи досягається якісною
складовою обслуговування та є важливою складовою оптимiзацiї певних
процесiв на відділенні обслуговування. Оптимiзацiя необхiдна для покращення
надання певних сервiсiв та удосконалення ефективностi роботи всього
пiдприємства
массового обслуговування. Покращення в роботі системи досягається якісною
складовою обслуговування та є важливою складовою оптимiзацiї певних
процесiв на відділенні обслуговування. Оптимiзацiя необхiдна для покращення
надання певних сервiсiв та удосконалення ефективностi роботи всього
пiдприємства
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
konfer_21_-138-142.pdf
Size
560.16 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):37c56d0bb75eddd312795df789f80dd6