Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Матеріали конференцій
  3. Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості
  4. Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості: матеріали 16-ої міжнар. конф. (15 грудня 2021 р., м. Дніпро)
  5. Формування якісного обслуговування кліентів логістичних компаній як система масового обслуговування
 
  • Details

Формування якісного обслуговування кліентів логістичних компаній як система масового обслуговування

Date Issued
2022
Author(s)
Малієнко, А. В. 
Шиповалов, О. А. 
Abstract
Описано ефективну роботу логiстичних компанiй як систему
массового обслуговування. Покращення в роботі системи досягається якісною
складовою обслуговування та є важливою складовою оптимiзацiї певних
процесiв на відділенні обслуговування. Оптимiзацiя необхiдна для покращення
надання певних сервiсiв та удосконалення ефективностi роботи всього
пiдприємства
Subjects

логістичні послуги

клієнт-орієнтація

імітаційне моделюван...

розрахунковий експер...

зовнішнє середовище

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

konfer_21_-138-142.pdf

Size

560.16 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):37c56d0bb75eddd312795df789f80dd6

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify