Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorХом'як, Т. В.
dc.contributor.authorБезугла, О. В.
dc.date.accessioned2024-01-29T10:56:48Z
dc.date.available2024-01-29T10:56:48Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationХом'як Т. В. Оптимізація необхідної кількості операторів колл-центру. Метод Ерланга / Т. В. Хом'як, О. В. Безугла // Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості : зб. наук. пр. 16-ої міжнар. конф., м. Дніпро, 15 грудня 2021 р. – Дніпро : НТУ "ДП", 2022. – № 6. – С. 149-151.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166063
dc.description.abstractОписано процес роботи контактного центру, розраховано необхідну кількість операторів у зміні на основі прогнозованого рівня навантаження та заданого рівня якості обслуговування. Очікується позитивна економічна ефективність завдяки застосування методів планування кількості операторів у зміні і таким чином знизити витрати на персонал.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectконтактний центрuk_UA
dc.subjectсистема масового обслуговування з очікуваннямuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectбізнес процессuk_UA
dc.subjectнавантаження на КЦuk_UA
dc.subjecterlang cuk_UA
dc.titleОптимізація необхідної кількості операторів колл-центру. Метод Ерлангаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk007.51uk_UA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem