Захист у 2023-2024 навчальному році: Envíos recientes
Mostrando ítems 1-20 de 65
-
Аналіз маркетингової товарної політики виробничого підприємства
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні та методичні засади формування маркетингової товарної політики виробничого підприємства; проаналізовано маркетингову товарну політику ТОВ «Арт Метал Фурнітура Стільці»; ... -
Підвищення конкурентоспроможності підприємства сфери послуг в бізнес- середовищі
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі проаналізовано конкурентоспроможність підприємства сфери-послуг у сучасному бізнес середовищі та наведено стратегію підвищення конкурентоспроможності кав'ярні «KattyCoffee». Об'єктом вивчення ... -
Удосконалення маркетингової стратегії маркетплейсу
(2024-06-28)В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингові стратегії підприємства та їх особливості для маркетплейсу. Проведено маркетингове дослідження підприємства, що працює на ринку електронної комерції. Визначено напрямки ... -
Дослідження лояльності споживачів до послуг підприємства
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі проаналізовано чинники, що впливають на лояльність споживачів до послуг підприємства, зокрема "Прозорро.Продажі". Виконано оцінку сучасного стану лояльності, визначено ключові проблеми та розроблено ... -
Дослідження купівельної поведінки споживачів підприємства роздрібної торгівлі
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність роздрібного магазину техніки та аксесуарів, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) ... -
Комплекс інструментів інтернет-маркетингу комерційного банку в умовах дотримання цілей сталого розвитку
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі проаналізовано сучасні підходи та методи розробки комплексу інтернет-маркетингу для комерційного банку з урахуванням цілей сталого розвитку. Проведено аналіз ефективності різних інструментів ... -
Особливості формування маркетингової політики соціально відповідального підприємства
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність соціально-відповідального підприємства на ринку питної води, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості ... -
Дослідження товарного асортименту підприємства на споживчому ринку України
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні та методичні засади формування товарного асортименту споживчої продукції на національному ринку України; проаналізовано маркетингове середовище та маркетингову діяльність ПРАТ ... -
Інструменти просування харчової продукції в мережі Інтернет
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі визначено сутність маркетингового просування продукції та встановлено його види, проаналізовано діючу на підприємстві ПРАТ «IDS UKRAINE» стратегію просування продукції, виявлено проблеми, пов’язані ... -
Просування товарів на споживчому ринку
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі визначено сутність маркетингового просування продукції та показано його роль для економічної діяльності підприємства. Здійснено аналіз зовнішнього і внутрішнього середовища діяльності ТОВ «The ... -
Формування асортименту послуг брендингової агенції
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі проведено дослідження асортиментної політики брендингової агенції BLUFF. Розглянуто методи та стратегії формування асортименту послуг у сфері брендингу. Проведено аналіз поточного асортименту ... -
Дослідження поведінки споживачів підприємства на промисловому ринку
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства з виробництва будівельних материалів, а також проведено аналіз внутрішнього (сильні та слабкі сторони) та зовнішнього сeрeдовища (можливості та ... -
Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на ринку роздрібної торгівлі
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства роздрібної торгівлі, а також проведено аналіз внутрішнього (сильні та слабкі сторони) та зовнішнього сeрeдовища (можливості та загрози) ... -
Формування маркетингового просування послуг підприємства
(2024-06-28) -
Маркетингове просування електроніки в мережі Інтернет
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингове просування електроніки магазину Mobi в мережі Інтернет. Робота включає аналіз теоретико-методичних засад маркетингового просування, вибору цільового ринку, та маркетингової ... -
Формування маркетингової стратегії релокованого підприємства
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі проаналізовано етапи формування маркетингової стратегії релокованого підприємства на ринку харчової промисловості, внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє сeрeдовищe (можливості та загрози) ... -
Маркетингова стратегія позиціонування бренду
(2024-06-28)Обʼєкт кваліфікаційної роботи — маркетингова стратегічна діяльність компанії. Мета роботи – розробка ефективної маркетингової стратегії позиціонування бренду для збільшення конкурентоспроможності підприємства. Завдання ... -
Формування маркетингової стратегії підприємства у соціальних мережах на ринку IT-послуг
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність з просування послуг підприємства у особі IT-спеціаліста, а також проаналізовано його маркетингове внутрішнє (у вигляді сильних та слабких сторін), і зовнішнє ... -
Формування маркетингової стратегії розвитку підприємства-виробника жіночого одягу
(2024-06-28)Ця кваліфікаційна робота присвячена формулюванню та обґрунтуванню комплексної маркетингової стратегії розвитку виробника жіночого одягу ТОВ «Vovk Груп». У першому розділі проаналізовано теоретичні основи маркетингової ... -
Інструменти маркетингових інтернет-комунікацій торговельного підприємства
(2024-06-28)У кваліфікаційній роботі досліджено поняття, методи аналізу ефективності, тренди та інновації маркетингових інтернет-комунікацій. Проаналізовано діяльність магазину дитячих іграшок "Бусинка". Аналіз показав вплив внутрішніх ...