Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЖукова, Є.Р.
dc.date.accessioned2024-02-29T09:17:27Z
dc.date.available2024-02-29T09:17:27Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166321
dc.description.abstractОб’єкт дослідження: сучасна англомовна реклама. Предмет дослідження: лінгвістичні засоби маніпулятивного впливу та способи їх втілення українською мовою. Мета кваліфікаційної роботи: полягає в дослідженні особливостей лінгвістичних засобів створення впливу в сучасній англомовній рекламі та вивченні способів їх відтворення українською мовою. Методи дослідження: метод теоретичного аналізу, описовий метод, метод контекстуального аналізу, метод спостереження, метод зіставного аналізу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleЛінгвістичні засоби маніпулятивного впливу у сучасній англомовній рекламі та засоби їх передачі українською мовоюuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу