Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКуриленко, О. Я.
dc.date.accessioned2024-03-18T09:44:20Z
dc.date.available2024-03-18T09:44:20Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationКуриленко О. Я. Дослідження роботи аварійних реле в умовах неякісної електроенергії / О. Я. Куриленко // Гірнича електромеханіка та автоматика : наук.-техн. зб.-Д. : НГУ, 2013.- Вип. 90. – С. 32-35uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/166454
dc.description.abstractБезпеку руху на магістральних та промислових залізницях забезпечують системи автоматики до складу яких входять виконавчі елементи, пристрої їх живлення та захисту побудовані з використанням різноманітних електромагнітних й електронних реле. Як правило, ці релейні системи автоматики призначені для роботи в умовах стабільної напруги джерел зовнішнього енергопостачання. Але внаслідок фізичного зносу обладнання живлючих ліній електропостачання залізничної автоматики, як основних високовольтних ліній (ВЛ СЦБ) так і резервних ліній повздовжнього електропостачання, та в умовах впливу на ці ліній інших споживачів, як тягових так і не тягових, виникають випадки відмикання систем залізничної автоматики від цих джерел та перехід на живлення від автономних дизель-генераторних станцій. Такий перехід класифікується як відмова, що відповідно призводе до зменшення показників надійності системи безпеки руху, що є неприпустимим.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНГУuk_UA
dc.subjectбезопасность движенияuk_UA
dc.subjectбезпека рухуuk_UA
dc.subjectэлектроенергияuk_UA
dc.subjectелектроенергіяuk_UA
dc.subjectнапругаuk_UA
dc.subjectнапряжениеuk_UA
dc.subjectэлектромагнитное релеuk_UA
dc.subjectэлектроснабжение железной дорогиuk_UA
dc.titleДослідження роботи аварійних реле в умовах неякісної електроенергіїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk621.316uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу