Теплові параметри асинхронних тягових двигунів
Date Issued
2013
Author(s)
Безрученко, В. М.
Шаповалов, А. В.
Гарцев, Б. О.
Abstract
Теорія нагріву розглядає електричну машину як однорідне тверде тіло, для якого відоме рівняння
[1] набуває вигляду:
p dt A dt C d ⋅ − ⋅τ⋅ = ⋅ τ ∑ , (1)
де A – кількість тепла, що виділяє машина в оточуюче середовище за одиницю часу при різниці темпе-ратур у 1 С° ; C – повна теплоємність двигуна; p ∑ – сумарні втрати потужності у двигуні (тепловий потік); τ – перегрів, тобто перевищення температури тіла над температурою охолоджуючого повітря.
[1] набуває вигляду:
p dt A dt C d ⋅ − ⋅τ⋅ = ⋅ τ ∑ , (1)
де A – кількість тепла, що виділяє машина в оточуюче середовище за одиницю часу при різниці темпе-ратур у 1 С° ; C – повна теплоємність двигуна; p ∑ – сумарні втрати потужності у двигуні (тепловий потік); τ – перегрів, тобто перевищення температури тіла над температурою охолоджуючого повітря.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
CD244-88-92.pdf
Size
220.89 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):5dcf72810b52bfd6cef20775dde25b0b