Обґрунтування структури комп’ютерної системи ігрової студії «Ubisoft Ukraine (Kyiv)» із використанням технологій контейнеризації
Abstract
Об’єкт дослідження: методи впровадження та використання технологій
контейнеризації в комп’ютерній системі ігрової студії “Ubisoft Ukraine
(Kyiv)”.
Мета роботи: виявити ефективність використання методів та технологій
контейнеризації та виділити найоптимальнішу технологію за її застосування у
ігрових студіях з можливістю автоматичного розширення методом
використанням автоматичних інструкцій.
Методи дослідження та реалізації – дослідження було виконано методом
збору та порівняння фактичних даних одержаних в ході дослідження та
висунутого припущення яке було підтверджено. Реалізація була виконано на
ОС Ubuntu Linux яка повторює структуру сервера та було реалізовано за
допомогою Docker.