Immissioni Recenti

  • Культурний та етнічний туризм: міжнародні механізми регулювання 

    Горбатюк, Н. А.; Бєлобородова, М. В. (НТУ ДП, 2024)
    Культурний та етнічний туризм, як самостійні види туризму, – відносно нове явище у відповідному секторі. На думку авторів, нині етнокультурний туризм проходить етап свого генезису, тобто, зародившись відносно недавно, ...
  • Культурна спадщина як елемент туристичної привабливості 

    Надрага, В. М.; Бурик, З. М. (НТУ ДП, 2024)
    У світі існують багато видів туризму, одним з наймасовіших є культурний туризм. Культурний туризм - це відвідання історичних, культурних або географічних визначних пам'яток [1]. Основна його мета – ознайомитись з основними ...
  • Сучасні тренди в розвитку діджиталізації та автоматизації ресторанного обслуговування 

    Копейченко, Є. А.; Якименко-Терещенко, Н. В. (НТУ ДП, 2024)
    Умови сучасної індустрії ресторанного бізнесу вимагають від компаній виведення заходів щодо обслуговування клієнтів на якісно новий рівень. Зважаючи на складну економічну ситуацію та зростання конкуренції, традиційні методи ...
  • Ключові технологічні інновації закладів гостинності 

    Датченко, Є. О.; Білоусов, Д. В.; Якименко-Терещенко, Н. В. (НТУ ДП, 2024)
    Технологічні бюджети сучасних готельних мереж та крупних готельних компаній щорічно зростають. Біля 70 % власників готелів вважають, що новітні технології – основа успіху у спілкуванні із гостями та основа конкурентоспроможності ...
  • Сталість у сфері гостинності 

    Васильєв, Д. К.; Якименко-Терещенко, Н. В. (НТУ ДП, 2024)
    Галузь гостинності одна з тих, які найбільше постраждали від пандемії COVID-19. Однак зростання туризму в країнах світу у постпандемічний період характеризується позитивною тенденцією для компаній світу
  • Туристичні магніти Дніпропетровщини 

    Варяничко, М. В. (НТУ ДП, 2024)
    Туризм допомагає підвищувати впізнаваність та просувати культурні, створюючи міжнародний інтерес та привертаючи туристів з усього світу. Державне агентство розвитку туризму (ДАРТ) з кожним роком розширює кількість туристичних ...
  • Маркетинговий підхід в управлінні HoReCa 

    Безугла, Л. С. (НТУ ДП, 2024)
    Управління готельно-ресторанним бізнесом (HoReCa) - це комплексний процес, який вимагає від керівників бізнесу розуміння всіх аспектів діяльності закладів гостинності та постійного вдосконалення стратегій та практик. ...
  • Інструментарій забезпечення сталого розвитку туристично-рекреаційних систем 

    Бєлобородова, М. В. (НТУ ДП, 2024)
    Туризм – це соціально-економічна система зі складною організацією, власною структурою, органами управління, різноманіттям внутрішніх та зовнішніх зв’язків. Всесвітньою туристичною організацією визначено, що сталий розвиток ...