Роль соціальних мереж у формуванні бренда підприємства туристичної сфери
Abstract
Соціальні мережі стали невід’ємною складовою у веденні бізнесу, оскільки щодня
мільйони людей заходять у соціальні мережі, де щохвилини користувачі бачать
продукти, які компанії хочуть рекламувати. Компанії можуть дізнатися, чи подобається
людям певний продукт, використовуючи цільову рекламу, націлену на людей,
зацікавлених у цьому продукті. А користувачам зручно спілкуватися з друзями та робити
покупки. Не стають винятком і туристичні підприємства, оскільки новітні технології
дають можливість покращувати досвід та задоволеність постійних клієнтів туристичної
фірми, що зміцнює імідж підприємств на конкурентному ринку, та залучити ширшу
аудиторію до споживання туристичних послуг. Автори статті [1] зазначають про
важливість формування бренду компанії, і у разі його успішного створення, він стає
ефективним інструментом підвищення конкурентоспроможності суб’єктів туристичної
діяльності та допомагає створити унікальні можливості для задоволення запитів
туристів.