Підвищення коефіцієнта конверсії за допомогою машинного навчання: колаборативна фільтрація
Date Issued
2024
Author(s)
Конотопчик, А. М.
Мельник, К. В.
Лавренчук, С. В.
Abstract
В умовах великої кількості даних та очікуваного зростання їх обсягу,
застосування глибокого навчання для виявлення цінних знань стає інноваційним
рішенням. Цей підхід може бути використаний для створення рекомендаційних
систем, що сприяють підвищенню коефіцієнту конверсії.
При стрімкому зростанні кількості онлайн покупок збільшення
коефіцієнту конверсії стає основним завданням онлайн-платформ, які бажають
збільшити кількість транзакцій на своїх платформах. Системи CRO (Conversion
Rate Optimization) направлені на те, щоб якомога більше користувачів
виконували бажані дії, такі як: створення облікового запису, запитування
контактів або здійснення покупки.
застосування глибокого навчання для виявлення цінних знань стає інноваційним
рішенням. Цей підхід може бути використаний для створення рекомендаційних
систем, що сприяють підвищенню коефіцієнту конверсії.
При стрімкому зростанні кількості онлайн покупок збільшення
коефіцієнту конверсії стає основним завданням онлайн-платформ, які бажають
збільшити кількість транзакцій на своїх платформах. Системи CRO (Conversion
Rate Optimization) направлені на те, щоб якомога більше користувачів
виконували бажані дії, такі як: створення облікового запису, запитування
контактів або здійснення покупки.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
ІТТП-2024-188-191.pdf
Size
352.47 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):27c50f17325ef7da64ce45fcfbd2a936