Формування конкурентних переваг торгової мережі продуктових супермаркетів
Resumen
Пояснювальна записка: 81с., 12 таблиць, 4 рисунка, 1 додаток, 42 джерела.
У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність торгової
мережі VARUS на ринку роздрібної торгівлі, а також проаналізовано внутрішнє та
зовнішнє середовище торгової мережі супермаркетів VARUS підприємства ТОВ
«Омега». Проведено маркетингове дослідження конкурентного середовища та
основних конкурентів торгової мережі VARUS з метою визначення її основних
конкурентних переваг, та розроблення рекомендацій щодо їх посилення задля
збільшення конкурентоспроможності підприємства.
Об’єкт розроблення: процес формування конкурентних переваг підприємства
роздрібної торгівлі.
Мета кваліфікаційної роботи: формування конкурентних переваг торгової
мережі продуктових супермаркетів VARUS ТОВ «ОМЕГА» та розробка
рекомендацій щодо їх посилення.
Положення, що захищаються: аналіз маркетингової діяльності та
конкерентного середовища роздрібного підприємства, що дозволила дослідити
особливості формування конкурентних переваг та розробити багатокутник
конкурентоспроможності торгової мережі. За результатами дослідження були
розроблені рекомендацій щодо посилення конкурентних переваг, що
безпосередньо впливає на збільшення конкурентоспроможності і є вагомим
фактором в діяльності підприємства.
Інформація щодо впровадження: результати дослідження будуть використані
ТОВ «Омега» задля посилення конкурентних переваг торгової мережі VARUS та
підвищення конкурентоспроможності підприємства.
Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими
проєктами з дисциплін «маркетингові дослідження», «маркетингове
ціноутворення», «маркетингові системи розподілу», «маркетингове стратегічне
планування» та науковими студентськими роботами з маркетингу.
Результати роботи можуть бути використані на підприємствах роздрібної
торгівлі, зокрема для торгової мережі VARUS, а також для торговельних мереж
продуктового ритейлу України для посилення конкурентних переваг.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: збільшення
конкурентоспроможності підприємства за допомогою формування і посилення
конкурентних переваг, а саме за допомогою покращення якості продукції, що
реалізується; розробкою та впровадженням інноваційних підходів; впровадження
стратегії диференціації; територіальним розширенням торгових мереж
продуктових супермаркетів VARUS; покращенням управління ланцюгами
поставок; слідкуванням за трендами та підвищенням рівня обслуговування
споживачів.
У роботі використано такі методи досліджень: статистичний метод, якісний
метод, метод експертних оцінок, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТаналіз, графічний метод дослідження та порівняльний аналіз.