Формування маркетингової стратегії підприємства у процесі партнерської бізнес-взаємодії
Abstract
Пояснювальна записка: 80 с., 16 рис., 11 табл., 2 додатки, 42 джерела.
У кваліфікаційній роботі проаналізовано: маркетингову стратегію підприємства у процесі партнерської бізнес-взаємодії.
Об’єкт розроблення: маркетингова стратегія підприємства.
Мета кваліфікаційної роботи: формування ефективної маркетингової стратегії для ТОВ «Нова Пошта» у процесі партнерської бізнес-взаємодії.
Положення, що захищаються: SWOT-аналіз підприємства, маркетингова стратегія, інноваційні технології у маркетингу, партнерські відносини та вплив на економічні показники підприємства
Взаємозв’язок з іншими роботами: Має тісний зв’язок з роботою з передатестаційної практики, курсовою роботою з маркетингового стратегічного планування. Результати роботи можуть бути використані у процесі розробки та вдосконалення маркетингових стратегій підприємств. Робота має застосування у сфері маркетингу, бізнес-адміністрування, управління підприємством. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у підвищенні ефективності маркетингових процесів, збільшенні конкурентоспроможності підприємств, покращенні економічних показників та збільшенні доходів підприємства.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: впровадження інноваційних технологій у маркетингові процеси, розширення партнерських відносин, оптимізація операційних витрат, покращення якості послуг
У роботі використано такі методи досліджeнь: SWOT-аналіз, PEST-аналіз, аналіз ринку, стратегічне планування, моделювання маркетингових процесів