Формування ефективної збутової стратегії підприємства
Abstract
ТОРГІВЛЯ, ЗБУТ ПРОДУКЦІЇ, РИНОК, ЕФЕКТИВНІСТЬ, ПРОПОЗИЦІЯ, ПОПИТ, СПОЖИВАЧІ.
Пояснювальна записка кваліфікаційної роботи бакалавра на тему «Формування ефективної збутової стратегії підприємства»
61 сторінок, 9 рис., 18 табл., 24ОО інформаційних джерел, 3 додатки.
Об’єктом дослідження є процес управління продажами підприємства сфери торгівлі.
Предметом дослідження є методичні засади та практичні підходи до управління продажами підприємства сфери торгівлі.
Мета дослідження – узагальнити методичні основи й теоретично обґрунтувати процес управління продажами підприємства сфери торгівлі.
Отримані результати. У першому розділі зображені підходи до визначення поняття «управління продажами». Здійснений огляд літературних джерел за темою дослідження.
У другому розділі проведений аналіз господарської діяльності підприємства сфери збуту в аспекті управління продажами його товарів. Визначені фактори впливу на обсяги продажів торговельного підприємства на ринку автозапчастин.
У третьому розділі наведені рекомендації щодо підвищення обсягів продажів торговельного підприємства на ринку автозапчастин.
Сфера практичного застосування результатів роботи – підприємства сфери торгівлі, що пропонують товари кінцевого призначення.