Вплив територіального брендингу міста Самар на розвиток туризму
Date Issued
2024-12
Author(s)
Омельяненко, Дмитро Максимович
Abstract
В кваліфікаційній роботі магістра досліджено вплив територіального брендингу міста Самар на розвиток туризму. Визначено основні складові територіального брендингу та їх зв’язок із туристичною галуззю. Проведено аналіз соціально-економічного розвитку та туристичних ресурсів міста, а також динаміки формування його бренду. Розроблено рекомендації щодо впровадження туристичних заходів, зокрема квесту «Історія та культура міста Самар», та оцінено соціально-економічну ефективність запропонованих ініціатив у контексті популяризації бренду міста.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Омельяненко_Д_М_Вплив_територіального_брендінгу_міста_Самар_на_розвиток.pdf
Size
1.75 MB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):08b908393ecc12e25a6424d4f459659c