Обґрунтування управлінських рішень щодо формування асортименту підприємства (за матеріалами ТОВ «Хлібні інвестиції»)
Resumen
Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2024.
Об’єкт розроблення – процес обґрунтування управлінських рішень щодо формування асортименту підприємства.
Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування асортименту підприємства.
Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: з’ясувано основні етапи та принципи управління асортиментною політикою; визначено методичні підходи до формування асортиментної концепції підприємства; розглянуто підходи до управління асортиментом підприємства; досліджено загальну характеристику діяльності ТОВ «Хлібні інвестиції»; надано загальну характеристику діяльності ТОВ «Хлібні інвестиції»; оцінено фактори зовнішнього середовища; оцінено внутрішнє конкурентне середовище підприємства; виконано економічний аналіз діяльності ТОВ «Хлібні інвестиції»; проаналізувано фінансові показники діяльності ТОВ «Хлібні інвестиції»; обґрунтувати управлінське рішення щодо оптимізації асортименту підприємства; впроваджено інноваційний підхід управління асортиментом у ТОВ «Хлібні інвестиції».