Обґрунтування управлінських рішень у сфері зовнішньоторговельної діяльності підприємства (за матеріалами ТОВ СП «Нібулон»)
Resumen
Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2024.
Об’єктом розроблення виступає – процес формування стратегії підкорення зовнішніх ринків підприємством. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії підкорення зовнішніх ринків підприємством.
Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянуто теоретичні засади організації зовнішньоторговельної діяльності, охарактеризовано інноваційні підходи до управління зовнішньоторговельною діяльністю, проаналізовано інноваційні підходи до організації зовнішньоторговельної діяльності, наведено стратегії та технології зовнішньоторговельних операцій, зроблено аналіз діяльності ТОВ СП «Нібулон» в конкурентному середовищі, наведена загальна характеристика підприємства, виконано дослідження конкурентних умов функціонування підприємства, наведено аналіз зовнішнього конкурентного середовища компанії, та аналіз внутрішнього конкурентного середовища компанії, продемонстровано прийняття управлінських рішень у зовнішньоторговельній діяльності для ТОВ СП «Нібулон», наведено обґрунтування заходів підвищення ефективності управління зовнішньоторговельною діяльністю шляхом розробки та реалізації добрив на зовнішні ринки, проаналізовано впровадження проєкту виробництва власних добрив для підвищення ефективності зовнішньоторговельної діяльності підприємства, надана оцінка ефективності проєкту підвищення ефективності управління зовнішньоторговельною діяльністю ТОВ СП «Нібулон» на ринку сільськогосподарської продукції.