Обґрунтування управлінських рішень у сфері формування ринкової політики (за матеріалами ТОВ «Кормотех»)
Zusammenfassung
Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2024.
Об’єктом розроблення виступає – процес управління ринковою політикою просування продукції на ринок.
Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичної рекомендації щодо ринкової політики просування продукції на ринок.
Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянуто основи формування ринкової політики просування продукції; охарактеризовано методи оцінки ефективності політики просування; досліджено важливість дистрибуції в просування продукції на ринок; продемонстровано загальну характеристику діяльності ТОВ «Кормотех»; проаналізовано конкурентоспроможність ТОВ «Кормотех» зважаючи на фактори внутрішнього і зовнішнього впливу; проаналізовано показники фінансово-господарського стану ТОВ «Кормотех»; сформовано необхідність впровадження інноваційного проєкту у сфері просування продукції ТОВ «Кормотех»; розглянуто впровадження інноваційного проєкту мобільного застосунку для ТОВ «Кормотех» з метою підвищення просування продукції на ринку.