Обґрунтування управлінських рішень щодо підвищення рівня конкурентоспроможності компанії
Resumen
Об’єкт дослідження – процес забезпечення конкурентоспроможності продукції підприємств в сучасних умовах господарювання.
Предмет дослідження – теоретичні та методичні підходи з обґрунтування та прийняття управлінських рішень щодо підвищення рівня конкурентоспроможності продукції виробничого підприємства.
Мета роботи – обґрунтування і розробка практичних рекомендацій стосовно впровадження заходів, спрямованих на підвищення рівня конкурентоспроможності продукції виробничого підприємства, що позитивно вплине на результати його господарювання та імідж.
Методи дослідження – узагальнення і систематизація, методи математичної статистики, кореляційний аналіз, графічний метод.
Отримані результати. У першому розділі розкриті теоретичні основи обґрунтування управлінських рішень щодо забезпечення конкурентоспроможності підприємств.
У другому розділі проведено аналіз та оцінку конкурентоспроможності ТОВ «Вільногірське скло».
У третьому розділі розроблено та обґрунтовано управлінські рішення щодо формування конкурентоспроможності ТОВ «Вільногірське скло».
Сфера практичного застосування результатів роботи – результати роботи можуть бути використані підприємствами для формування низки заходів, спрямованих на підвищення рівня конкурентоспроможності.