Розробка плану розвитку інтернет-магазину
Abstract
Пояснювальна записка кваліфікаційної роботи бакалавра на тему «Розробка плану просування інтернет-магазину»
71 сторінка, 7 малюнків, 6 таблиць, 39 використаних джерел, 7 додатки.
ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН, РОЗВИТОК ПІДПРИЄМСТВА, ІНТЕРНЕТ-ТОРГІВЛЯ, ЕФЕКТ, ЕФЕКТИВНІСТЬ, КОНКУРЕНЦІЯ, ПРИБУТКОВІСТЬ, ПРИБУТОК, ФІНАНСОВИЙ СТАН.
Об’єкт дослідження – інтернет-магазин.
Предмет дослідження – процес управління інтернет-магазином.
Мета роботи – є теоретичне обґрунтування та розробка практичних заходів,щодо торгівлі в мережі Інтернет з точки зору організації сучасної комерційної діяльності.
Методи дослідження – метод систематизації, порівняння, аналітичний, графічний.
Отримані результати. У першому розділі розкрито поняття і сутність інтернет-торгівлі, моделі ведення електронного бізнесу в інтернет-торгівлі, а також технічне забезпечення ведення інтернет-торгівлі.
У другому розділі наведено загальні характеристики діяльності інтернет-магазину «Rozetka.ua», а також проведено оцінювання аналізу діяльності «Rozetka.ua».
У третьому розділі визначено напрями диверсифікації діяльності підприємства, а також обґрунтовані заходи з розвитку інтернет-магазину.