Формування конкурентних переваг підприємства на засадах соціальної відповідальності та корпоративної культури (за матеріалами ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен»)
Zusammenfassung
Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ
«Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2024.
Об’єкт дослідження – процес управління діяльністю підприємства.
Мета роботи – теоретико-методичне обґрунтування та розробка управлінських
рішень щодо формування конкурентних переваг підприємства на засадах соціальної
відповідальності та корпоративної культури.
Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у вивченні
наукових поглядів на зміст понять «конкурентні переваги»,
«конкурентоспроможність», «соціальна відповідальність», «корпоративна
культура» та виявленні їхнього взаємозв’язку; проведенні аналізу ефективності
управління ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен» за основними
показниками господарської діяльності та виявленні конкурентних переваг
підприємства на підставі оцінки рівня конкурентоспроможності підприємства
та його продукції; обґрунтуванні етапів розробки Кодексу корпоративної
поведінки та його розробці з урахуванням особливостей підприємства та
середовища господарювання; обґрунтуванні заходів в сфері соціальної
відповідальності підприємства, оцінці їхньої ефективності та впливу на
конкурентні переваги.