Підвищення ефективності управління підприємством шляхом розвитку та просування бренду (за матеріалами ПрАТ «Дніпропетровський хлібзавод № 9»)
Zusammenfassung
Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП «Менеджмент»), Дніпро, 2024.
Об’єктом розроблення виступає бренд як чинник ефективності підприємства.
Мета роботи – дослідження впливу бренду на ефективність діяльності підприємства та розроблення рекомендацій щодо підвищення його внеску в покращенні фінансових результатів діяльності підприємства.
Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: досліджено теоретичний зміст категорії «бренд», інструменти та складові бренду та його взаємозв’язок з конкурентоспроможністю та ефективністю підприємства, проведено аналіз господарської діяльності ПрАТ «Дніпропетровський Хлібзавод №9», проведено аналіз іміджу бренду, що транслюється на веб-платформах підприємства та дослідження впізнаваності бренду ПРАТ «Дніпропетровський Хлібзавод №9», розроблено та обґрунтовано практичні рекомендації щодо підвищення ефективності управління брендом компанії.