Обґрунтування ефективності рішень щодо впровадження комплексу маркетингу на підприємстві (за матеріалами ТОВ «АЛЬФА ПЛАСТ»)
Zusammenfassung
Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2024.
Об’єкт розроблення – процес обґрунтування ефективності рішень щодо впровадження комплексу маркетингу на підприємстві.
Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо впровадження комплексу маркетингу на підприємстві.
Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: проаналізувано сутність, значення та особливості концепції маркетингу; досліджено місце комплексу маркетингу у системі маркетингу; з’ясовано місце і роль штучного інтелекту в комплексі маркетингу; наведено загальну характеристику діяльності ТОВ «АЛЬФА ПЛАСТ»; проаналізовано фактори внутрішнього та зовнішнього середовища підприємтва; проаналізувано економічні показники діяльності ТОВ «АЛЬФА ПЛАСТ»; оцінено фінансові показники діяльності ТОВ «АЛЬФА ПЛАСТ»; обґрунтовано перспективні напрями розвитку підприємства; оцінено ефективність комплексу маркетингу для ТОВ «АЛЬФА ПЛАСТ».