Обґрунтування управлінських рішень у сфері інноваційного менеджменту в управлінні брендом (за матеріалами ТОВ «Лореаль Україна»)
Zusammenfassung
Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2024.
Об’єктом розроблення виступає інноваційний менеджмент в управлінні брендом.
Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка рішень у сфері інноваційного менеджменту в управлінні брендом.
Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: розглянути теоретичні основи інноваційного менеджменту та управління брендом; проаналізувати діяльність ТОВ «Лореаль Україна»; обґрунтувати ефективність рішень у сфері інноваційного менеджменту в управлінні брендом для ТОВ «Лореаль Україна»; визначити ефективність запропонованого проєкту для ТОВ «Лореаль Україна» та вплив на управління брендом.