Удосконалення маркетингової стратегії підприємства на ринку молочної продукції
Короткий опис(реферат)
Об'єкт дослідження - процес розробки маркетингової стратегії підприємства.
Мета роботи - висвітлити теоретичні засади розробки маркетингової стратегії та розробити рекомендації щодо удосконалення маркетингової стратегії підприємства на ринку молочної продукції.
Мета дослідження - вивчення теоретико-методичних засад маркетингової стратегії підприємства для просування торгової марки виробничого підприємства.
Методи дослідження - польові дослідження, експертний метод, фінансово-економічний аналіз, сегментування, PEST, EFAS і IFAS та SWOT-аналіз.
Положення, що захищаються - в умовах жорсткої конкуренції на ринку молочної продукції було рекомендовано доповнити портфель компанії новим продуктом для досягнення паритету з конкурентами.
Інформація щодо впровадження - результати дослідження запропоновані для маркетингової діяльності ТОВ «ТЕРРАФУД».
Взаємозв’язок з іншими роботами - використані теоретичні положення, методики та рекомендації, що розроблені провідними українськими та зарубіжними маркетологами щодо розробки маркетингової стратегії на підприємстві.
Використання результатів роботи - результати дослідження можуть бути використані на інших виробничих підприємствах, а також для подальшого розвитку маркетингової стратегії підприємства в просуванні продукції.