Розробка рекламного контенту шоколадної фабрики
Abstract
У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність шоколадної фабрики «Millennium». Проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства, сильні та слабкі сторони, можливості та загрози.
Об’єкт розроблення: процес маркетингової комунікаційної діяльності шоколадної фабрики. Мета кваліфікаційної роботи: полягає у висвітленні та вдосконаленні теоретико-методичних складових розробки рекламного контенту шоколадної фабрики.
Положення, що захищаються: дослідження внутрішнього та зовнішнього середовища, комплексу маркетингу та аналіз рекламної діяльності підприємства, дозволили розглянути виробництво зсередини та виявити чинники, які здійснюють великий вплив на рекламну діяльність підприємства та виготовлення нової продукції.
Кваліфікаційна робота тісно пов’язана з виконаною курсовою роботою з маркетингу стратегічного планування, а також безпосередньо з виробничою та передатестаційною практикою за підприємство ТОВ «МАЛБІ ФУДС». Результати роботи можуть бути використані на шоколадних фабриках та кондитерських підприємствах України. Робота має застосування у сфері рекламної діяльності в шоколадній галузі.
Соціально-економічна ефективність роботи полягає у просуванні високоякісної, безпечної та смачної шоколадної продукції.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: способи покращення рекламної діяльності та створення рекламного контенту для підтримки іміджу шоколадної фабрики та популяризації шоколадних виробів.
У роботі використано такі методи досліджeнь: IFAS-аналіз, PEST-аналіз, EFAS-аналіз та SWOT-аналіз.