Розвиток маркетингової діяльності підприємства
Resumen
В кваліфікаційній роботі було досліджено теоретичні і практичні питання організації маркетингової діяльності на підприємстві.
Об’єкт дослідження – процес організації маркетингової діяльності підприємства в рамках стратегії його подальшого розвитку.
Мета кваліфікацної роботи - визначення сучасного стану товариства з обмеженою відповідальністю «ПД ГРУП», аналіз його внутрішнього та зовнішнього середовища, діагностика ефективності ведення виробничої діяльності та пошук шляхів удосконалення маркетингової діяльності на даному підприємстві.
Методи дослідження – метод аналізу та синтезу; індукції та дедукції; методи наукового абстрагування та конкретизації; експертний метод; графічний метод, PEST-аналіз, SWOT-аналіз.
Інформація щодо впровадження – результати запропонованої стратегії удосконалення маркетингової діяльності підприємства зараз на етапі обговорення з керівництвом ТОВ «ПД ГРУП».
Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень науковими студентськими роботами з маркетингу. Використано теоретичні положення, методики та рекомендації, що розроблені провідними українськими та зарубіжними маркетологами у галузі управління товарним асортиментом.