Маркетингова стратегія дистриб’ютора на ринку фармацевтичних товарів
Короткий опис(реферат)
У кваліфікаційні роботі вивчено сутність поняття «маркетингова стратегія», проаналізовано процес формування маркетингової стратегії підприємства, наведено особливості формування маркетингової стратегії дистриб’ютора на ринку фармацевтичних товарів, проведено загальну характеристику ТОВ «БаДМ», проведено маркетингової стратегії ТОВ «БаДМ», проведено аналіз факторів внутрішнього та зовнішнього середовищ, що впливають на ТОВ «БаДМ», проведено маркетингове дослідження доцільності розвитку ринку ТОВ «БаДМ», проаналізовано результати маркетингового дослідження, обґрунтовано заходи розроблення маркетингової стратегії для ТОВ «БаДМ».
Об’єкт розроблення: маркетингова стратегія дистриб’ютора на ринку фармацевтичних товарів.
Мета кваліфікаційної роботи: теоретичне обґрунтування та розробка маркетингової стратегії дистриб’ютора на ринку фармацевтичних товарів.
Положення, що захищаються: у українців за кордоном, зокрема в Польщі, виникають труднощі з пошуком необхідних ліків у аптеках; якщо в аптеках Польщі з’являться українські аналоги закордонних медикаментів, то українці, що там перебувають, стануть надавати перевагу саме аналогам.
Кваліфікаційні робота має тісний зв’язок із виконаними практичними роботами з маркетингового стратегічного планування, з курсовою роботою з маркетингового стратегічного планування. Результати роботи можуть бути використані у діяльності фармацевтичного дистриб’ютора ТОВ «БаДМ». Соціально-економічна ефективність роботи полягає у розробці маркетингової стратегії, що сприяє ефективній маркетинговій діяльності ТОВ «БаДМ».
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення методів, процедур і механізмів розроблення маркетингової стратегії дистриб’ютора на ринку фармацевтичних товарів.
У роботі використано такі методи досліджень: статистичний метод, узагальнення, аналіз, якісний метод, метод експертних оцінок, дедукція, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, PEST-аналіз, SWOT-аналіз, АВС-аналіз.