Розробка програми просування еко-товарів на споживчому ринку
Resumen
Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність на роздрібному ринку еко-товарів.
Предметом кваліфікаційної роботи є методи та інструменти маркетингового просування еко-товарів в умовах невизначеності споживчих ринків.
Метою дослідження є вивчення теоретичних основ проблеми та розробка програми маркетингового просування еко-товарів на роздрібному ринку.
Для досягнення зазначеної мети було поставлено та вирішено наступні завдання:
– дослідити теоретичні основи щодо застосування маркетингових методів для просування еко-товарів на споживчому ринку;
– визначити маркетингові проблеми типового підприємства, що спеціалізується на продажах еко-товарів, яким є «The Blub»;
– розробити програму маркетингових заходів, що підкріплює просування еко-товарів (на прикладі шоперів) на роздрібному ринку
Положення, що захищаються. В умовах системної ринкової кризи через війну виробничому підприємству необхідно розробити нову модель просування еко-товарів на споживчому ринку
Методи дослідження. В роботі використовувався широкий набір маркетингових методів дослідження, зокрема експертна оцінка, опитування, для збору первинної маркетингової інформації; РЕST-, IFAS-, EFAS-, SWОТ-аналізи, сегментація та інші. Інформаційна база. Для дослідження було використано такі джерела інформації, як законодавство України, наукові праці з еко-маркетингу, матеріали періодичної преси, що стосуються тематики ринків еко-товарів.