Вивчення факторів впливу на продажі продукції промислового призначення
Короткий опис(реферат)
Мета кваліфікаційної роботи – вивчення факторів, що впливають на продажі продукції промислового призначення підприємства.
Об’єкт дослідження – продукція промислового призначення підприємства ТОВ Метінвест-СМЦ Дніпро.
Предмет дослідження – фактори, які впливають на продажі продукції промислового призначення.
Методи дослідження – методи експертних оцінок, PEST-аналіз, SWOT-аналіз.
Результати дослідження – проаналізовано маркетингову діяльність підприємства ТОВ Метінвест-СМЦ Дніпро; визначено загрози та можливості для розвитку промислового підприємства; досліджено фактори, що впливають на особливості поведінки споживачів на промисловому ринку.
Положення, що захищаються – програма маркетингового впливу на фактори, що впливають на продажі продукції промислового характеру.
Взаємозв’язок з іншими роботами – були використані фундаментальні теоретичні положення, принципи, методи та рекомендації, що розроблені провідними українськими та зарубіжними маркетологами у галузі продажу продукції промислового призначення підприємства.
Інформація щодо впровадження – результати досліджень будуть використані ТОВ Метінвест-СМЦ Дніпро задля розробки його маркетингової політики.
Соціально-економічна ефективність роботи – запропонована програма факторів, що впливають на продажі продукції промислового призначення.