Маркетингове просування молочної продукції у мережі Інтернет
Zusammenfassung
В кваліфікаційній роботі проаналізовано сучасний стан та тенденції розвитку ринку молочної продукції в Україні, проаналізовано маркетингове середовище підприємства, проведено дослідження медіа вподобань споживачів Об’єкт кваліфікаційної роботи: маркетингове просування підприємства.
Предмет кваліфікаційної роботи: застосування заходів в мережі Інтернет для реалізації просування.
Мета кваліфікаційної роботи: дослідження маркетингового просування підприємства та надання рекомендацій щодо заходів в мережі Інтернет на ринку молочної продукції.
Положення, що захищаються: дослідження медіа вподобань споживачів дозволило виявити рекомендацій щодо поліпшення системи просування молочної продукції в мережі Інтернет, що заснована на моделі AIDA.
Результати роботи можуть бути використані: ПРАТ «КОМБІНАТ ПРИДНІПРОВСЬКИЙ» для підвищення впізнаваності бренду та збільшення обсягів продажів.
Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок: з виконаною курсовою роботою з маркетингового стратегічного планування.
Соціально-економічна значимість цієї роботи полягає у створенні ініціатив для поліпшення маркетингового просування молочних товарів в інтернеті.
Висновки та рекомендації щодо розвитку молочної компанії на основі проведеного маркетингового дослідження показують, що найбільш ефективними інтернет-ресурсами для її просування є соціальні медіа. Згідно з результатами анкетування, найпопулярнішими серед соціальних мереж у цільової аудиторії є «Instagram», «TikTok» та «YouTube». Особливо високий рівень активності спостерігається серед молодіжної аудиторії(16-24р.), більшість з яких використовує ці платформи щоденно
У роботі використано такі методи досліджень: системний аналіз (для комплексного дослідження об'єктів, процесів або систем у їхній цілісності), порівняння (визначення відмінностей та спільних рис, оцінка переваг та недоліків, виявлення найкращих практик), статистичний аналіз (для обробки та інтерпретації великих обсягів даних за допомогою статистичних методів.), IFAS – аналіз (для оцінки факторів внутрішнього середовища підприємства); EFAS - аналіз (для оцінки факторів зовнішнього середовища підприємства), SWOT-аналіз (для оцінки внутрішніх та зовнішніх факторів), маркетингове дослідження (для дослідження онлайн-маркетингу молочної продукції)
Collections
Verwandte Dokumente
Anzeige der Dokumente mit ähnlichem Titel, Autor, Urheber und Thema.
-
Стратегія просування зоологічних товарів на споживчому ринку
Доленко, Юлія (2022-12-09)У кваліфікаційній роботі проаналізовано діючу на підприємстві ТОВ «ZooComplex» стратегію просування зоотоварів, виявлено проблеми, пов’язані із неефективною системою Інтернет-маркетингу, запропоновано шляхи побудови ... -
Маркетингова стратегія компанії на ринку ресторанних послуг
Мостова, Вікторія (2023-12-08)У кваліфікаційній роботі проаналізовано діючу на підприємстві ФОП Шелковський А.О. стратегію просування компанії на ринку ресторанних послуг, виявлено проблеми, пов’язані із зниженням рентабельності продажів, запропоновано ... -
Інструменти просування харчової продукції в мережі Інтернет
Хаустова, Віола (2024-06-28)У кваліфікаційній роботі визначено сутність маркетингового просування продукції та встановлено його види, проаналізовано діючу на підприємстві ПРАТ «IDS UKRAINE» стратегію просування продукції, виявлено проблеми, пов’язані ...