Формування маркетингової стратегії підприємства у соціальних мережах на ринку IT-послуг
Abstract
У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність з просування послуг підприємства у особі IT-спеціаліста, а також проаналізовано його маркетингове внутрішнє (у вигляді сильних та слабких сторін), і зовнішнє (у вигляді можливостей та загроз) середовище. Проаналізований конкурентний ринок, на якому діє підприємство, а також профіль цільової аудиторії підприємства.
Об’єкт розроблення: процес формування маркетингових стратегій у соціальних мережах підприємства, що діє на ринку ІТ-послуг.
Мета кваліфікаційної роботи: розробка ефективної маркетингової стратегії просування підприємства у соціальних мережах на ринку IT-послуг.
Положення, що захищаються: маркетингові стратегії у соціальних мережах для підприємства, а саме фізичної особи підприємця, на основі результатів маркетингових досліджень та аналізів, сприяє підвищенню конкурентоспроможності, залученню нових клієнтів та цільової аудиторії а також появі потенційних партнерств.
Інформація щодо впровадження (за наявності): результати досліджень і розробок будуть використані ФОП Кучерук Михайло Васильович задля залучення нових клієнтів та цільової аудиторії а також появі потенційних партнерств.
Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового стратегічного планування.
Розроблені рекомендації щодо розподілу контенту у соціальних мережах для IT-спеціаліста можуть бути впроваджені як у малих, так і у великих IT-компаніях для покращення взаємодії з клієнтами та партнерами. А за адаптації кожного елементу під сферу діяльності, що потребує просування в соціальних мережах, можливе для будь-якого підприємства загалом, але більш за все для підприємств, які надають онлайн-послуги та працюють в онлайн сфері.
Соціально-економічна ефективність роботи полягає у підвищенні конкурентоспроможності підприємств за рахунок ефективного використання соціальних мереж, що сприяє розвитку бізнесу та економіки в цілому.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: активне впровадження, удосконалення і аналіз кожного етапу процесу формування і втілення стратегій маркетингу у соціальних мережах
У роботі використано такі методи досліджень: кабінетне дослідження, статистичний метод, SWOT-, IFAS- та ЕFAS-аналізи, конкурентний аналіз, метод експертних оцінок.