Маркетингове просування електроніки в мережі Інтернет
Abstract
У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингове просування електроніки магазину Mobi в мережі Інтернет. Робота включає аналіз теоретико-методичних засад маркетингового просування, вибору цільового ринку, та маркетингової діяльності магазину Mobi. Окрім того, розроблено стратегію просування та обрано ефективні інструменти та канал для цього процесу.
Об’єкт розроблення: процес маркетингового просування електроніки в мережі Інтернет.
Мета кваліфікаційної роботи: розробити стратегію просування магазину електроніки Mobi в мережі Інтернет.
Положення, що захищаються:
- ефективність маркетингових інструментів на ринку електроніки;
- використання соціальних мереж для підвищення впізнаваності бренду;
- впровадження стратегії для утримання та залучення клієнтів.
Інформація щодо впровадження: розроблені стратегії та маркетингові інструменти можуть бути впроваджені в роботу магазину Mobi для покращення його позицій на ринку та збільшення продажів.
Взаємозв’язок з іншими роботами базується саме на аналізі сучасних тенденцій маркетингового просування на ринку електроніки.
Результати роботи можуть бути використані в інших магазинах електроніки для підвищення ефективності маркетингових кампаній. У компаніях, що займаються роздрібною торгівлею, для розробки стратегій просування в Інтернеті.
Робота має застосування у сфері інтернет-маркетингу, діджитал реклами, роздрібної торгівлі електронікою в мережі Інтернет.
Соціально-економічна ефективність роботи полягає у збільшенні обсягу продажів магазину Mobi, підвищенні впізнаваності та зміцненні його позицій
на ринку. Це сприяє економічному зростанню магазину та створенню нових робочих місць.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: пропонується впровадження комплексної стратегії інтернет-маркетингу, яка включає використання соціальних мереж, SEO, контент-маркетингу, реклами з оплатою за клік та Email-маркетингу в подальшому. Важливо також забезпечити постійний моніторинг та аналіз ефективності маркетингових заходів для їх подальшої оптимізації.
У роботі використано такі методи досліджень: маркетингове дослідження, анкетування, порівняння, статистичний аналіз.