Інструменти просування харчової продукції в мережі Інтернет
Resumen
У кваліфікаційній роботі визначено сутність маркетингового просування продукції та встановлено його види, проаналізовано діючу на підприємстві ПРАТ «IDS UKRAINE» стратегію просування продукції, виявлено проблеми, пов’язані із неефективною системою Інтернет-маркетингу, запропоновано шляхи побудови ефективної стратегії просування товару.
Мета кваліфікаційної роботи полягає в удосконаленні теоретико-методичних та практичних положень щодо маркетингового просування продукції ПРАТ «IDS UKRAINE» в мережі Інтернет.
Об’єктом дослідження є взаємовідносини між економічними суб’єктами з приводу досягнення маркетингових стратегічних цілей у просуванні товарної продукції в мережі Інтернет.
Предметом дослідження є процес формування та впровадження стратегії просування продукції ПРАТ «IDS UKRAINE» в мережі Інтернет.
Положення, що захищаються. Дослідження специфіки використання Інтернет-маркетингу на ПРАТ «IDS UKRAINE» виявило не надто високу ефективність маркетингової стратегії в Інтернет-просторі, що призводить до зниження інтересу та попиту на товар з боку споживачів.
Кваліфікаційна робота пов’язана із виконаним курсовим проєктом «Формування інтернет-стратегії просування товарів підприємства «IDS UKRAINE» і є відображенням діяльності, реалізованої у ході проходження передатестаційної практики на «IDS UKRAINE» .
Результати роботи можуть бути використані на підприємствах України, які застосовують у своїх стратегіях просування продукції інструменти Інтернет-маркетингу.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення методів і інструментів маркетингового просування товарів харчової промисловості в мережі Інтернет.
У роботі використано такі методи досліджeнь, як: абстракція, аналіз і синтез, метод порівнянь, метод експертних оцінок, IFAS-аналіз, PEST-аналіз та SWOT-аналіз.