Комплекс інструментів інтернет-маркетингу комерційного банку в умовах дотримання цілей сталого розвитку
Короткий опис(реферат)
У кваліфікаційній роботі проаналізовано сучасні підходи та методи
розробки комплексу інтернет-маркетингу для комерційного банку з
урахуванням цілей сталого розвитку. Проведено аналіз ефективності різних
інструментів інтернет-маркетингу, таких як SEO, контекстна реклама,
соціальні мережі та email-маркетинг, а також їхній вплив на досягнення
екологічних, соціальних та економічних цілей сталого розвитку.
Об'єкт дослідження – маркетингова комунікаційна діяльність
комерційного банку ПриватБанк.
Мета кваліфікаційної роботи – обґрунтування та розробка інструментів
комплексу інтернет-маркетингу для комерційного банку в умовах дотримання
цілей сталого розвитку.
Положення, що захищаються: розроблені інструменти інтернет-
маркетингу на основі результатів маркетингових досліджень сприятимуть
залученню молодої аудиторії ПриватБанку, в умовах дотримання сталого
розвитку. Запропоновані інструменти інтернет-маркетингу сприяють
підвищенню екологічної, соціальної та економічної ефективності діяльності
комерційного банку.
Взаємозв’язок з іншими роботами: робота має тісний зв'язок з
навчальною практикою в якій розглядались інноваційні підходи привернення
молодої аудиторії та шляхи вдосконалення маркетингової стратегії
підприємства. Результати роботи можуть бути використані у комерційних
банках для вдосконалення їхньої інтернет-маркетингової комунікації.
Соціально-економічна ефективність роботи полягає: у покращенні їхнього
іміджу, збільшенні лояльності клієнтів, а також у внеску в досягнення цілей
сталого розвитку через відповідальні маркетингові практики.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта дослідження:
впровадження комплексного підходу до інтернет-маркетингу дозволяє банку
більш ефективно взаємодіяти з цільовою аудиторією та підвищити рівень її
залученості та розвиток екологічно відповідальних ініціатив та соціально
значущих програм, що підвищує репутацію банку та сприяє досягненню цілей
сталого розвитку.
У роботі використано такі методи досліджeнь: економічного аналізу
метод експертних оцінок, PESTLE-аналіз, IFAS-аналіз, SEO-аналіз.