Формування соціально відповідальної маркетингової політики українського виробника
Resumen
У кваліфікаційній роботі досліджено особливості формування соціально відповідальної маркетингової політики українського виробника. Проведено дослідження впливу соціальних ініціатив компанії на споживачів, розроблено комплекс заходів для посилення соціальної відповідальності бренду. У межах роботи було створено стратегію вдосконалення соціально відповідальної політики пивоварні MOVA, а також оцінено ефективність запропонованих заходів з економічної точки зору.
Об’єкт розроблення: соціально відповідальна маркетингова політики пивоварні MOVA.
Мета кваліфікаційної роботи: обґрунтування та розробка рекомендацій щодо формування ефективної соціально відповідальної маркетингової політики українського виробника.
Положення, що захищаються: дослідження особливостей соціально відповідальної маркетингової політики українських виробників на прикладі пивоварні MOVA дозволило визначити актуальні категорії соціально відповідальних ініціатив і визначити пріоритетні комунікаційні інструменти для їхнього залучення.
Робота має застосування у сфері маркетингової діяльності ТОВ «МОВА і КО».
Інформація щодо впровадження: Результати дослідження були впроваджені в маркетингову діяльність підприємства та оприлюднені на науково-практичній конференції: Zub Oleksandra. Modern marketing communication trends. Widening Our Horizons. Dnipro, Dnipro University of Technology, 2024. P. 268-269. URL: https://im.nmu.org.ua/ua/forum/FORUM2024FINAL.pdf (збірка тез).
Аналіз ролі штучного інтелекту в маркетингу був апробовані в наступній конференції: O. O. Zub. The role of artificial intelligence in marketing.
4
The Seventh International Scientific Multidisciplinary Conference of Students and Beginner ScientistsModern Technologies: Improving the Present and Impacting the Future. Dnipro, Ukraine. P. 50-51. URL: https://crust.ust.edu.ua/server/api/core/bitstreams/47da87ce-e70f-4d68-82a4-e64af26b5d07/content (збірка тез).
Кваліфікаційна робота має тісний зв`язок з курсовими проєктами з маркетингового стратегічного управління та економічного обґрунтування маркетингових рішень.
Соціально-економічна ефективність роботи полягає у доведеній результативності запропонованих маркетингових заходів, орієнтованих на покращення соціальної відповідальності пивоварні MOVA та формування лояльності ключових стейкхолдерів. Урахування індивідуальних потреб і мотивів стейкхолдерів сприяє посиленню співпраці з компанією та її позитивному іміджу на ринку.
Висновки та пропозиції щодо розвитку об’єкта дослідження: основними рекомендаціями є впровадження комплексних соціально відповідальних заходів, спрямованих на задоволення потреб цільових груп, побудову довгострокових відносин із клієнтами, партнерами та громадськістю. Важливим аспектом є регулярний моніторинг оцінки впливу цих заходів на лояльність стейкхолдерів і їхній досвід взаємодії з пивоварнею MOVA.
В роботі використані наступні дослідницькі методи: контент-аналіз; методи експертних оцінок; методи маркетингового дослідження: опитування; АВС&XYZ-аналіз; SNW-, STELV-, IFAS- та EFAS-аналізи; сегментування; матричні методи: перехресна SWOT матриця.