Розроблення цифрової маркетингової стратегії підприємства на ринку харчових продуктів
Zusammenfassung
В кваліфікаційній роботі проаналізовано теоретичні аспекти формування та розробки маркетингової стратегії підприємства на ринку харчових продуктів. Здійснено маркетингове дослідження, а також проведено аналіз і оцінку результативності маркетингової діяльності підприємства ТОВ «ЖАСМИН ПЛЮС».
Об’єкт розроблення: концепція формування та розробки маркетингової стратегії підприємства на ринку харчових продуктів.
Мета кваліфікаційної роботи: вдосконалення теоретико-методичних і практичних положень щодо розроблення цифрової маркетингової стратегії для підприємств харчової галузі.
Положення, що захищаються: полягають у визначенні сутності розробки цифрової маркетингової стратегії для підприємств харчової галузі, зокрема, для ТОВ «ЖАСМИН ПЛЮС».
Кваліфікаційна робота має тісний взаємозв’язок із дослідженнями у сфері стратегічного маркетингу, цифрових технологій та розвитку підприємств харчової галузі. Зокрема, вона доповнює роботи, що стосуються впровадження цифрових каналів комунікації, оптимізації маркетингових стратегій для підвищення конкурентоспроможності
Результати роботи можуть бути використані на малих та середніх підприємствах харчової галузі, що не мають чітко розробленої цифрової маркетингової стратегії.
Робота має застосування у сфері стратегічного маркетингу, цифрових комунікацій та розвитку підприємств харчової промисловості. Зокрема, її результати можуть бути використані для впровадження ефективних цифрових маркетингових інструментів, оптимізації комунікаційних стратегій, підвищення конкурентоспроможності підприємств та розширення їхньої присутності на ринку.
Соціально-економічна ефективність роботи полягає у підвищенні конкурентоспроможності підприємства, зростанні його доходів, створенні нових робочих місць та задоволенні споживчого попиту через впровадження сучасних цифрових маркетингових рішень.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: полягають у необхідності впровадження цифрової маркетингової стратегії на підприємстві ТОВ «ЖАСМИН ПЛЮС», зокрема створення корпоративного веб-сайту, активізації соціальних мереж та виходу на маркетплейси. Це дозволить підвищити впізнаваність бренду, залучити нових клієнтів та збільшити обсяги продажів продукції підприємства.
У роботі використано такі методи досліджeнь: дедуктивний метод; методи аналізу та синтезу; контент-аналіз; SWOT-аналіз; PEST-аналіз; EFAS-аналіз; IFAS-аналіз; метод сегментування; метод експертних оцінок; матриця GE / McKinsey; порівняльний аналіз.