Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorВыскочил, В. К.
dc.date.accessioned2013-05-28T13:51:01Z
dc.date.available2013-05-28T13:51:01Z
dc.date.issued2007-03-12
dc.identifier.citationВыскочил В. К. FACILITY менеджмент - эффективный метод управления вспомогательными процессами / Выскочил В. К. // Економічний вісник Національного гірничого університету. – Дніпро. – 2007. – № 2. – С. 109-118.
dc.identifier.issn2073-9982
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/350
dc.description.abstractОстанні десять років спостерігається збільшення ролі сервісних служб. Низка виключно виробничих фірм розширили діяльність за рахунок сервісу та допоміжних видів діяльності. Одночасно потенційні замовники прагнуть зосередитися на головному виді діяльності та застосовувати аутсорсинг. В такому випадку Facility менеджмент є найкращим способом ефективнішого керування допоміжними процесами, зокрема процесами складування, та розвитку інших сервісних служб.ru_RU
dc.description.abstractThere has been a trend of increasing importance of services during last ten years. Many manufacturing companies have expanded their business and included services and other supplementary activities. Potential customers still make an effort to concentrate on the core business and solve a number of originally internal activities through outsourcing. In this situation Facility management assists in the effective management of supportive processes and defines a relatively extensive area for the creation and development of services.ru_RU
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherНГУru_RU
dc.relation.ispartofseriesУДК:338.8+338.95
dc.subjectменеджментru_RU
dc.titleFACILITY менеджмент - эффективный метод управления вспомогательными процессамиru_RU
dc.typeArticleru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу