Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЯцентюк, С. В.
dc.date.accessioned2014-05-19T11:43:01Z
dc.date.available2014-05-19T11:43:01Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationЯцентюк С.В. Сутність спонсорів бренду, як його ключових стейкхолдерів// Шляхи підвищення економічної ефективності в умовах реформ : досвід розвинутих та перехідних економік.- 2013.- С. 63-64en
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3608
dc.description.abstractВажливим фактором забезпечення успішного розвитку підприємства у сучасних ринкових умовах є ефективне використання в його арсеналі таких управлінських інструментів, як портфель брендів та стратегічний брендинг. Причому ефективність реалізації стратегії брендингу підприємства залежить від стейкхолдерів брендів, що здійснюють прямий, чи опосередкований вплив на них. Дослідженнями цих суб’єктів процесу функціонування брендів на ринку займались і займаються практично всі світові і вітчизняні науковці і практики з брендингу. І в цьому процесі досі залишаються певні невирішені, або неузгоджені питання. Метою дослідження є відокремлення та визначення той групи ключових стейкхолдерів брендів, що використовують і контролюють бренди для досягнення поточних і стратегічних цілей власних підприємств.en
dc.language.isouken
dc.publisherВидавництво НГУen
dc.relation.ispartofseriesМатеріали конференції;СD102
dc.subjectЕфективний маркетингen
dc.subjectпромислове підприємствоen
dc.subjectстейкхолдери брендівen
dc.titleСутність спонсорів бренду, як його ключових стейкхолдерівen
dc.typeArticleen
dc.identifier.udk658en


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу