Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Періодичні видання НТУ "Дніпровська політехніка"
  3. Економічний вісник
  4. ЕВ, 2007 рік, №4
  5. Маркетингове формування інноваційного потенціалу підприємств фармацевтичної індустрії
 
  • Details

Маркетингове формування інноваційного потенціалу підприємств фармацевтичної індустрії

Date Issued
2007-12-12
Author(s)
Миронишина, О. В. 
Abstract
У статті сформульовано принципи формування інноваційного потенціалу, розроблений комплекс критеріїв інноваційності та концепція маркетинг-міксу (з урахуванням особливостей фармації). Запропоновано метод оцінки інноваційної позиції (на основі профілю можливостей та умов інноваційного середовища) і модель інноваційного процесу, пристосована до умов фармвиробництва. In article the principles of formation of innovative potential are formulated, the complex of innovative criteria and the concept marketing-mix (in view of features of pharmacy) is developed. The estimation method of an innovative position (on the basis of opportunities profile and conditions of the innovative environment) and model of innovative process, applied in conditions of pharmmanufactures, is offered.
Subjects

маркетингове формуван...

підприємства фармацев...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

2007_4_p086-095.pdf

Size

292.43 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):76db4ea05f875ef82edfcbc888475627

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify