Пошук
Зараз показуються 1-5 з 5
Визначення сил, що реалізують гальмівні прилади шахтного шарнірно-зчленованого локомотива
(2009)
Определены силы, приложенные к шарнирно-сочлененному локомотиву в режиме тор-можения. Это позволяет формировать обобщенные силы для численного решения системы уравнений, входящих в динамическую модель движения шарнирно-с ...
Визначення гальмівної сили магніторейкового гальма на довгих нерівностях рейкової колії
(Дніпродзержинськ: ДДТУ, 2009)
Определено влияние эквивалентного зазора между наконечником тормоза и рельсом на величину силы примагничивания тормоза к искривленному в плане и профиле рельсу. Учет ослабления силы магнитного притяжения необходим для ...
Вплив підсипання піску на реалізацію гальмівної сили гравітаційним рейковим гальмом
(ДонНТУ, 2008)
Проведені дослідження дозволяють зробити висновок про те, що найефективнішим для шахтних локомотивів слід вважати використання сталевих фрикційних вставок у черевиках рейкового гравітаційного гальма одночасно із застосуванням ...
Розробка і обґрунтування використання нових матеріалів для створення магніторейкових гальм
(ДонНТУ, 2010)
Проведено теоретичне дослідження шахтного шарнірно-зчленованого локомотива в режимі гальмування пристроями, що реалізовують гальмівну силу в точці контакту колеса з рейкою. Визначені умови блокування коліс гальмівним ...
Ослаблення гальмівної сили магніторейкового гальма на одиничних нерівностях рейкової колії
(Вінниця: ВДАУ, 2010)
Определено влияние эквивалентного зазора между наконечником тормоза и рельсом на величину силы примагничивания тормоза к единичным неровностям рельса. Учет ослабления силы магнитного притяжения необходим для определения ...