НАРИС ІСТОРІЇ ВИЩОЇ ШКОЛИ ДНІПРОПЕТРОВЩИНИ
Date Issued
2012-06-01
Author(s)
АГІЄНКО, І.В.
БРИТАН, В.Т.
ВИСОЦЬКИЙ, О.Ю.
КЛІМАШЕВСЬКИЙ, Л.М.
МИХАЙЛЮК, О.В.
ПІДЛІСНА, Л.С.
РЕШЕТІЛОВА, О.М.
САВИЧ, А.В.
Abstract
У межах “Нарису історії вищої школи Дніпропетровщини в 1945 – 1991 рр.” у статті
висвітлюються йаналізуютьсяформиі методироботи з післявоєнної відбудови та подальшого
зміцнення матеріально-технічної бази вищих навчальних закладів (ВНЗ) області як одного з
головних чинників підвищення ефективності їхньої навчально-виховної та наукової діяльності.
Ключеві слова: вища школа, навчальний заклад, освіта, гуртожиток, навчально-
лабораторний корпус.
В рамках “Очерка истории высшейшколы Днепропетровщины в 1945 – 1991 гг.” в статье
освещаются и анализируются формы и методы работы послевоенного восстановления и
дальнейшего укрепленияматериально-технической базы высших учебныхзаведений области
как одного из главных факторов повышения эффективности их учебно-воспитательной и
научной деятельности.
висвітлюються йаналізуютьсяформиі методироботи з післявоєнної відбудови та подальшого
зміцнення матеріально-технічної бази вищих навчальних закладів (ВНЗ) області як одного з
головних чинників підвищення ефективності їхньої навчально-виховної та наукової діяльності.
Ключеві слова: вища школа, навчальний заклад, освіта, гуртожиток, навчально-
лабораторний корпус.
В рамках “Очерка истории высшейшколы Днепропетровщины в 1945 – 1991 гг.” в статье
освещаются и анализируются формы и методы работы послевоенного восстановления и
дальнейшего укрепленияматериально-технической базы высших учебныхзаведений области
как одного из главных факторов повышения эффективности их учебно-воспитательной и
научной деятельности.
In the context of“Historical essayonHigher SchoolDevelopmentinDnipropetrovskregion during
1945-1991” the forms andmethods of post-warHigherSchool renewal are highlighted and analyzed.
The articleshows thefurther strengthening of regionalHigher School’smaterial and technical facilities
as one of the main factors of the educational experience and scientific work.
1945-1991” the forms andmethods of post-warHigherSchool renewal are highlighted and analyzed.
The articleshows thefurther strengthening of regionalHigher School’smaterial and technical facilities
as one of the main factors of the educational experience and scientific work.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Agienko.pdf
Size
385.94 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):b59c52ba19ea518d64024f046b28f0b3