Перегляд Кафедра маркетингу по Автору "Пілова, Катерина"
Зараз показуються 1-2 з 2
-
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ПІДГОТОВКИ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ЗА ПЕРШИМ (БАКАЛАВРСЬКИМ) РІВНЕМ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 075 «МАРКЕТИНГ», ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «МАРКЕТИНГ»
Касян, Сергій; Пілова, Катерина; Шинкаренко, Наталія (НТУ «ДП», Центр маркетингових технологій, 2019-12-19)Містить теоретико-методичні відомості, науково-методичні підходи до підготовки кваліфікаційної роботи бакалавра з маркетингу, подано визначення основних категорій та понять. Визначено змістові складові якісного ... -
Ґендерні особливості сприйняття зовнішньої реклами
Решетілова, Тетяна; Довгань, Сергій; Пілова, Катерина (ВГО "УАМ", 2015-04)В статті на постанові результатів маркетингового дослідження зовнішньої реклами з гендерними ознаками виявлено фактори позитивного і негативного сприйняття змісту рекламного звернення